Tervehdys Puerto Ricosta

Neljäs joulukuuta lähdimme lentokoneella kohti Puerto Ricoa, ja jouduin valitettavasti tyytymään Euroopan sisällä sijaitsevaan Puerto Ricoon, vaikka olisin aivan mielelläni mennyt ihan Amerikan mantereelle sitä tutkailemaan.

Lento sujui mukavasti Se toinen nainen -elokuvaa katsellessa ja laskeuduimme Las Palmasiin n. 9-10 paikkeilla paikallista aikaa. Bussimatka hotelliin Puerto Azul ja siitä nukkumaan.

PÄIVÄ 1

Päivä alkoi loistavalla aamupalalla. Aivan loistava tarjonta koko matkan ajan ruuan osalta. Koko ajan oli ruokaa tarjolla ja niin montaa eri vaihtoehtoa, että kaikkea ei edes jaksanut maistaa. All inclusive -paketti osottautui erinomaiseksi vaihtoehdoksi tällä matkalla.

Aamupalan jälkeen suuntasimme Hotellin "lähellä" sijaitsevalle Puerto Ricon rannalle kävelemään ja tutkimaan paikkoja. Lähdimme kävellen sisarusteni kanssa liikkelle ja muka lähellä sijaitseva ranta osoittautuikin olevan yli 300 portaan ja erittäin jyrkkien mäkien takana.

Hotelli mitä ilmeisimmin sijaitsi korkealla vuorella, mitä ei ollut tullut huomatuksi yöllä saapuessa. Pienen seikkailun jälkeen palasimme takaisin hotellille altaalle makoilemaan ja siinä kuluikin sopivasti ensimmäinen päivä.Illalla ennen nukkumaan menoa selailin hotellihuoneessa hetken kännykällä feissarimokia :).

PÄIVÄ 2

Aamupalan jälkeen suuntasimme taas sisarusteni kanssa rannalle, mutta tällä kertaa hieman kauempana sijaitsevalle Amadoreksen rannalle. Uimme ihanan kirkkaassa vedessä ja aikaisen aamuretkemme takia rannalla ei edes ollut paljon väkeä vielä. Sai makoilla ihan rauhassa.

Rantaseikkailun jälkeen lähdimme kiertelemään hotellin lähimaastoja ja edelleen mäkiä ja portaita riitti meni mihin suuntaan tahansa.

PÄIVÄ 3

Taas suuntasimme Amadoreksen rannalle, mutta tällä kertaa koko perheen voimin. Ranta oli aivan täynnä. Päivä kuluikin pääosin siinä ja illalla hengailimme hotellilla ja katsoimme esityksiä joita siellä oli päivittäin.